Termenii si conditiile generale pentru utilizarea site-ului www.tedxbaneasa.ro
Acest website (numit in continuare “Site” sau “TEDxBaneasa”) este operat de TEDxBaneasa.
Site-ul www.tedxbaneasa.ro a fost creat pentru informarea clientilor cu privire la serviciile oferite. Utilizarea site-ului www.tedxbaneasa.ro de catre dumneavoastra este conditionata de respectarea conditiilor generale de acces si de utilizare detaliate pe aceasta pagina la sectiunea „Conditii generale”, precum si de respectarea legilor aplicabile. Atunci cand accesati site-ul, cand il parcurgeti si il utilizati, dumneavoastra acceptati Conditiile Generale si Politica de Cookies.
Marca Inregistrata
Numele si logo-ul sunt marci inregistrate de catre TEDxBaneasa.
Alte marci sunt de asemenea mentionate pe site. Acestea sunt folosite de TEDxBaneasa fie cu autorizatia titularului, fie ca simpla indicare a unor produse sau servicii propuse de TEDxBaneasa ca si sugestii sau concepte.
Reproducerea, imitarea, utilizarea sau aplicarea acestor marci fara a fi obtinut in prealabil autorizatie de la TEDxBaneasa sau de la titularii respectivi constituie infractiune si se pedepseste conform legilor in vigoare.
Informatiile de pe acest site sunt destinate clientilor TEDxBaneasa atat din Romania cat si din strainatate. TEDxBaneasa ia masuri periodice pentru a se asigura ca informatiile de pe acest site sunt corecte si in conformitate cu datele la zi, insa site-ul isi rezerva dreptul de a schimba specificatiile serviciilor in orice moment. Informatiile din aceasta pagina au caracter general si trebuie tratate ca atare.
Proprietate intelectuala
Toate materialele de pe acest site reprezinta proprietatea intelectuala a TEDxBaneasa. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse, cu exceptia cazului in care aveti consimtamantul fondatorilor companiei. Totusi, este posibila tiparirea de pagini complete de pe site sau copierea fisierelor, pentru uz personal.
Pentru a raporta o problema legata de drepturi de proprietate intelectuala, va rugam sa transmiteti un e-mail pe adresa: echipa@tedxbaneasa.ro.
POLITICA DE REFUND
Prin achiziționarea unui bilet la oricare dintre spectacolele TEDxBaneasa organizate, prin platforma www.iabilet.ro, sunteți de acord cu termenii și condițiile următoare, referitoare la politica de refund, pe care vă obligați să le respectați:
- Dreptul de retragere
În termen de 14 zile de la data achiziționării biletelor, cumpărătorul are dreptul de a returna biletele achiziționate. Cumpărătorul și-a exercitat dreptul de retragere, respectiv de retur al biletelor, în termen, în cazul în care comunicarea este transmisă de către consumator înaintea expirării perioadei respective. După returnare, biletele respective sunt invalidate automat.
În această ipoteză, va fi rambursată întreaga sumă achitată de consumator pentru achiziționarea biletelor, inclusiv taxele de ticketing. În urma recepționării cererii, organizatorul sau firma de ticketing va asigura rambursarea contravalorii biletelor în termen de 14 zile de la data la care organizatorul a fost informat cu privire la exercitarea dreptului de retur. În principiu, în funcție de momentul la care este formulată solicitarea, sumele vor fi rambursate fie de organizator, dacă firma de ticketing a transferat deja la momentul solicitării sumele încasate din vânzarea biletelor, fie de firma de ticketing, în caz contrar. Rambursarea se va realiza folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de cumpărător pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care cumpărătorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată, având garanția faptului că nu vor cădea în sarcina acestuia plata unor comisioane în urma rambursării.
După expirarea acestui termen, biletele nu pot fi returnate decât în cazul în care se modifică condițiile de desfășurare a evenimentului (mai precis, data sau localitatea desfășurării evenimentului), așa cum este detaliat mai jos, sau dacă evenimentul este anulat.
- Modificarea condițiilor de desfășurare a evenimentului
În cazul în care se modifică condițiile de desfășurare a evenimentului, respectiv data sau localitatea de desfășurare a acestuia, biletele achiziționate vor fi valabile pentru persoanele care doresc să le păstreze. Organizatorul se obligă să asigure accesul în sală și poziția în sală conform biletelor achiziționate. În acest caz, organizatorul va trimite o notificare, prin e-mail, tuturor persoanelor care au achiziționat bilete, prin care îi va informa despre modificările apărute, precum și asupra dreptului de a solicita returnarea biletelor în termen de 5 zile de la data primirii notificării. Persoanele care doresc să își exercite dreptul de a returna biletele achiziționate trebuie să trimită o cerere în acest sens organizatorului, la adresa de mail echipa@tedxbaneasa.ro, în termenul indicat anterior. După returnare, biletele respective sunt invalidate automat.
În această ipoteză, va fi rambursată întreaga sumă achitată de cumpărător pentru achiziționarea biletelor, inclusiv taxele de ticketing. În urma recepționării cererii, organizatorul sau firma de ticketing va asigura rambursarea contravalorii biletelor în termen de 14 zile de la data la care organizatorul a fost informat cu privire la exercitarea dreptului de retur. În principiu, în funcție de momentul la care este formulată solicitarea, sumele vor fi rambursate fie de organizator, dacă firma de ticketing a transferat deja la momentul solicitării sumele încasate din vânzarea biletelor, fie de firma de ticketing, în caz contrar. Rambursarea se va realiza folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de cumpărător pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care cumpărătorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată.
Modificarea orarului sau a locației evenimentului în același oraș nu constituie motiv pentru returnarea biletului.
- Anularea evenimentului
În cazul în care un eveniment este anulat, persoanele care au achiziționat bilete au dreptul de a primi rambursarea contravalorii biletelor. În această ipoteză, organizatorul va trimite o notificare tuturor persoanelor care au achiziționat bilete prin care îi va informa despre anularea evenimentului, precum și asupra termenului și a modalității prin care va fi rambursată contravaloarea biletelor.
În această ipoteză, va fi rambursată întreaga sumă achitată de cumpărător pentru achiziționarea biletelor, inclusiv taxele de ticketing. Organizatorul sau firma de ticketing va asigura rambursarea contravalorii biletelor în termen de 14 zile de la data la care organizatorul a trimis notificarea de informare asupra anulării evenimentului. În principiu, în funcție de momentul la care este transmisă notificarea, sumele vor fi rambursate fie de organizator, dacă firma de ticketing a transferat deja la momentul notificării sumele încasate din vânzarea de bilete, fie de firma de ticketing, în caz contrar. Rambursarea se va realiza folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de cumpărător pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care cumpărătorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată.